DENIP

DENIP diferent al CEE Palau

El dia 30 de gener vam celebrar el dia de la Pau, engegant un projecte que ens il·lusiona a grans i petits de la nostra escola.

Primer vam gaudir del teatre d’ombres xineses que ens havien preparat els alumnes de l’aula 8 ( Izan, Mohamend, Laia, Carla, Samy, Joan) i la Nico. Va ser la teatralització de tres cançons que a tots ens va emocionar. Felicitats!!

drac ferit

tigre i zebra

nena i àguila

A continuació en el menjador, cada grup d’agermanament va explicar el seu projecte per cuidar l’entorn de la nostra escola.

Les diferents aules agermanades es trobaran un cop al mes per cuidar l’espai de l’escola i dur a terme les idees per crear espais amb encant.

A finals de curs ens tornarem a veure per descobrir aquests espais i gaudir-los. D’aquesta manera, haurem treballat en equip alumnes de diferents edats de l’escola tot intentant gaudir dels valors de l’amistat.