Setmana Cultural 2017

Enguany el tema de la setmana cultural gira entorn dels 4 elements; terra, aigua, foc i aire.

Resultat d'imatges de quatre elements gif

Ens hem distribuït els elements entre les etapes i les hem treballat amb escreix!

Infantil: AIRE

Primària: FOC

Secundària: AIGUA i TERRA

De cada element hem preparat un experiment científic i un de sensorial, els quals us presentarem amb molta il·lusió el dia que vingueu!

Hem gaudit molt fent de joves científics i hem après   moltes coses, i ara desitgem també compartir-les amb vosaltres !

DIADA EN FAMÍLIA 7 D’ABRIL

El dia 7 us convidem a venir a l’escola,  a gaudir dels nostres experiments científics i sensorials. Us detallem a continuació l’ordre de la diada:

9:30h     SERVEI DE BAR                                       (a càrrec dels alumnes de les aules 9 i 10)

10h       BENVINGUDA A LA BIBLIOTECA

10:15h    COMENÇA LA RUTA PELS  ELEMENTS

12:15h    CLOENDA CONJUNTA AL PATI DE L’ESCOLA                (amb música i pica pica)

13:00h    ELS  ALUMNES PUGEN A DINAR.

13h       COMIAT

Resultat d'imatges de familias discapacidad gif