PARADETA DE SANT JORDI

A la setmana cultural, que se celebra cada any a Maregassa, els alumnes del perfil de jardineria vam muntar una parada de Sant Jordi a la porta de l’escola Llevant per vendre roses.

Aquest any, a conseqüència de la Covid, no podíem estar tots alhora a la parada, per tant ens vam organitzar per grups per realitzar  diferents tasques. Mentre uns venien roses a la parada, uns altres van anar a portar els encàrrecs a Maregassa que havien fet els professors i alumnes del centre. La resta dels companys s’encarregaven de repartir les comandes pel centre de Badalona.

El dia va anar molt bé, vam vendre quasi totes les roses i ens ho vam passar genial.