Els Tucans gaudim de la Tardor i de la Castanyada

A la classe dels Tucans hem gaudit de la celebració de la Castanyada fent tallers i activitats relacionades amb aquesta festivitat. Hem fet un mural conjunt estampant fruits de la tardor en un arbre, hem gaudit d’una sessió a l’aula de psicomotricitat amb elements de la tardor (piscina plena de fulles seques, capsa sensorial de pinyes i pals, robes amb els colors de la tardor…) i hem passat una estoneta a l’aula multisensorial gaudint dels sons i els colors de la tardor amb vídeos i llums molt relaxants.

També hem celebrat la Castanyada experimentant amb els ingredients de la massa dels panellets: hem pogut tastar i tocar ametlla molta, coco ratllat, llimona, patata bullida i sucre. Ens ho hem passat molt bé i hem pogut gaudir i aprendre moltes coses! Ens encanta la tardor!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>