En el marc de la institució Balmes, creada al 1969, trobem el Centre d’Educació Especialitzada Balmes II, amb una trajectòria reconeguda per la seva singularitat en l’atenció d’alumnes amb necessitats específiques de suport educatiu i que requereixen mesures altament individualitzades, conceptes clau que es recullen al Decret 150/2017 del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

8M Día Internacional de la DONA 2024

Un any més, a la nostra escola ens volem sumar a la reivindicació de la lluita pels drets i les llibertats de totes les dones, per la igualtat i en contra de la violència masclista. Per un món amb les mateixes oportunitats per a tothom.

Us compartim la publicació de Fepccat on hi són algunes de les nostres alumnes

Festa de Carnaval

La nostra escola llueix festiva de Carnaval, gràcies a la col·laboració de totes les classes, que aprofitant la bellesa cultural que tenim arreu del món, han treballat amb diferents teixits representatius de cada cultura i han fet la paraula “Carnaval”. Cada grup s’ha encarregat de… Llegeix més»

Arriben febrer i el Carnestoltes 🥳🎭

El Rei Carnestoltes ha arribat a la nostra escola, aquest any vestit amb robes de tot el món: India, Marroc, Escòcia, Alaska, Xina, Egipte, Hawaii i Mèxic. Ja ens ha fet arribar les ordres que hem de seguir la setmana vinent, aquí les teniu:

Anem d’excursió al teatre a veure “El ratolí Pérez” 🥳

Quina bona forma de començar la setmana! Hem anat d’excursió al teatre, a Can Massallera, i hem vist la obra de “El ratolí Pérez”. Ha estat molt divertida, ens ha encantat!

Respir 2023

Donem per finalitzat, un any més, el servei de respir del que gaudeixen els nens i nenes de Balmes II.
Gràcies a la col.laboració de la Fepccat i el Departament de Drets Socials, alguns dissabtes de 10 a 17h l’alumnat pot venir a l’escola a fer… Llegeix més»

Calendari d’advent

Al desembre, cada matí, cantem nadales junts al passadís i rebem amb alegría els regalets que ens deixa el calendari d’advent, és la millor manera d’anticipar el Nadal i passar temps amb els companys.

Desembre ja és aquí 🎄

Ja ha arribat desembre, i la nostra escola s’ha vestit d’hivern!

Avui comencem el calendari d’advent, cada dia al matí una cançó ens acompanyarà mentre els grups gaudeixen junts als passadissos de l’escola.

Gràcies als grups Júpiter i Neptú per fer una Nadala tan maca!

S’apropa la Fira d’Entitats!

Aquest dissabte dia 2 de desembre, es celebrarà com cada any la Fira d’Entitats, un espai al qual diferents entitats i organitzacions commemoren la celebració del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat. La Institució Balmes hi serà allà, però també moltes altres, animeu-vos! Aquest… Llegeix més»

Ha arribat la tardor

La tardor ha arribat a la nostra escola! Pinyes, fulles seques, castanyes… L’entrada del centre està plena d’aquests objectes, per recordar-nos cada dia que ja és tardor. A més, aprofitant el tema central d’aquest curs escolar, les teles, també s’han incorporat teixits amb colors típics… Llegeix més»