Entorn

El nostre principal objectiu és oferir al nostre alumnat un entorn acollidor i estructurat, que proporcioni experiències de seguretat i confiança, que possibilitin el seu desenvolupament personal i la seva experiència d’autonomia i benestar.

L’escola s’organitza entorn a 8 petits grups de convivència i aprenenentatge, dissenyats a partir de diferents criteris i necessitats comunes, que faciliten l’atenció individualitzada i la interacció entre iguals.

Al mateix temps, considerem imprescindible respectar els diferents moments vitals, ritmes d’evolució i necessitats particulars, per la qual cosa proposem recorreguts individualitzats, a través d’una estructura flexible que alhora ofereixi experiències d’estabilitat.

Busquem que l’entorn s’aproximi a l’alumne: adaptacions de la postura, materials específics per facilitar l’accés a la comunicació, que promoguin el control de l’entorn i que facilitin experiències variades a nivell perceptiu. En conjunt, un entorn protector de l’aprenentatge, acollidor, motivador i accessible a tothom.