Transport escolar

Per  facilitar la recollida dels alumnes, el Consorci d’Educació de Barcelona ofereix diàriament el servei de transport escolar gratuït per a tot l’alumnat. Aquest serveis ofereix  tres rutes diferents que miren de recollir i deixar els alumnes el més a prop possible dels seus domicilis, en ocasions això no és possible i pot passar que la parada assignada quedi una mica lluny del domicili.

Tant l’empresa del transport, com els monitors i monitores dels autocars són els encarregats del bon funcionament d’aquest servei i en tot moment si hi hagués alguna incidència cal que les famílies ho comuniquin tant a l’escola com als monitors de l’autocar.

Els monitors de transport establiran pautes comunes d’actuació amb els professionals del centre per tal de vetllar per un bon servei de transport per als alumnes.

No obstant que a dia d’avui existeix aquest servei, es tendeix a que els nois i noies que tinguin autonomia, es desplacin en transport públic ja que hi ha la possibilitat que es deixi d’oferir. Es mantindran les famílies informades si hi hagués qualsevol canvi.