Xocolatada a la Ginesta

El dia 11 d’Octubre es va fer la primera vegada una xocolatada a l’escola la Ginesta.

El dia anterior alguns alumnes de l’escola junt les professores van anar al supermercat a comprar els ingredients necessaris per realitzar-la.

El dia següent els alumnes i les professores del grup C van preparar la xocolata a la cuina i van tallar en trossos el pa de pessic que va preparar el grup A. Una vegada preparada la xocolata i el pa de pessic, el grup C va anar al pati de dalt a preparar les cadires i les taules al pati. Entre tots es van organitzar molt bé de manera que hi hagués menjar per tothom. Alguns dels alumnes feien de cambrers i altres es dedicaven a repartir els trossos de pa de pessic.

Després d’acabar de menjar es van anar al pati de baix a fer uns jocs que els hi havien preparat les professores. Havien 6 jocs preparats, 2 que estaven dins i 4 fora els quals eren: el Micado i l’altre consistia en moure peses per que no caiguessin cap a baix, i els de fora eren tirar de la corda, de punteria, carrera amb sacs i per últim un joc que consistia en llançar una bossa amb terra i es puntuava depenen al lluny que arribessis.

Una vegada acabats el jocs el alumnes van recollir el material i el van portar al gimnàs, i després es van anar al menjador dinar.

Tots i totes s’ho van passar molt bé i van gaudir molt d’aquest dia.