Surf Skates Cubelles

Cubelles surf club ens ha deixat aquests surf skate (yow) per provar i experimentar la sensació de lliscar i familiaritzar-nos al món del surf!

Opinió dels alumnes: Avui a Educació Física ens han proposat una activitat amb uns skates que li van deixar a la Clara, van ser 8 o 9 skates. Ha sigut molt divertit surfejar pel pati de l’escola, ho volem repetir més vegades!

1. núria sisquella

Caram!!!! alguns de vosaltres no us feia tan atrevits!!! M’heu sorprès molt Carla i Aina……esteu vencent les pors. Genial!! Felicitats a tots!!!