SORTIDA REALITZADA PER DOGCAMP A CAN JANÉ

El dimarts dia 7 de juny gran part de l’escola vam anar a Can Jané, una sortida realitzada per l’associació DOGCAMP situat al Vallès Oriental, en aquest cas a l’altura de Granollers, es tracta d’un parc aquàtic pels gossos. La sortida es va fer amb un autocar escolar, quan vam arribar allà, primer de tot vam esmorzar i després vam anar tots a l’aigua amb els gossos.

Vam fer unes activitats xulíssimes com per exemple estar a l’aigua i els companys els hi tiraven pilotes. Quan vam acabar de banyar-nos, vam anar a les hamaques a relaxar-nos una miqueta i després vam anar un altre cop a l’aigua. Finalment ja vam anar a canviar-nos i a dinar, i després amb l’autocar cap a l’escola.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *