SORTIDA DE  TV3

Dijous dia 12 de desembre vam anar al plató de TV3 i ho vam fer en transport públic. Primer vam quedar a l’estació de metro de Palau reial i després vam agafar el tranvia fins a arribar als platós de TV3. Quan vam arribar vam anar a esmorzar .

Hem vist moltes coses que no coneixíem i ens ha agadat molt.

Hem visitat les seves instal·lacions i hem descobert, de prop, la televisió pública. Televisió que cada dia arriba, amb  els seus continguts, a milers d’espectadors.

Com era aquest plató?

Hem vist diferents platós. El plató de la foto era el del telenotícies. El fons d’aquest plató era de color verd i allà es projecte tot el que consideren necessari per fer el telenotícies. Ens van explicar que es feia en aquest color perquè era el color que menys porta la gent posat. Els presentadors no poden anar vestits de verd.

Que et va semblar curiós?

Ens va semblar molt curiós tota la tecnologia que fan servir i tots els robots. També la bona coordinació que tenen tots i totes les professionals que treballen allà.