PRIMERA SESSIÓ DE SERIGRAFIA

El dimarts dia 28 de març, els alumnes dels grups B i C vam anar  a la escola d’aprenents, a IMPULSEM. Vam arribar i se’n vam presentar les mestres  i ens vam ensenyar unes aules  i després ens vam portar a una aula i ens vam seure a unes cadires. Ens vam donar una carpeta i ens vam dir les normes bàsiques. Després ens vam donar un full per omplir les nostres dades. Quan vam terminar d’omplir les nostres dades ens vam deixar anar a baix al carrer a menjar els nostres entrepans, després ens vam ensenyar com fer uns dibuixos amb la pantalla  i després ens vam tornar cap a l’escola.

IMG_20170328_114257 IMG_20170328_114923 IMG_20170328_115354