La Castanyada

El passat 30 d’octubre vam celebrar la Castanyada a l’escola. Aquest curs ha sigut diferent, perquè no ho hem pogut celebrar-la tots junts com cada any. Tot i així ens ho vam passar molt bé!

Cada grup va passar per la biblioteca a escoltar la lectura d’alguns contes de por. Al grup C ens van explicar els següents relats:

• “La pierna de oro”, un relat popular francés.
  • “La llegenda de la jaqueta”, d’autor desconegut.

Ens vam encarregar de preparar les paperines pels companys seguint les mesures sanitàries corresponents. A la tarda les vam portar a cada aula perquè tothom pogués menjar castanyes i moniatos amb el seu grup!

1. núria sisquella

Moltíssimes gràcies a tots, mestres i alumnes, per haver fet possible una castanyada diferent però també entranyable, amb contes de Hallowen i castanyes.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *