JOCS FLORALS

El passat divendres 22 d’abril a l’escola vam celebrar el Sant Jordi i vam repartir els premis del jocs florals. Els guanyadors van ser:

Nil: premi individual plàstic

TVA: premi col·lectiu plàstic

Ashly: premi individual poesia

Grup B1: premi col·lectiu poesia

Moisés: premi individual prosa

Grup C1: premi col·lectiu prosa

Felicitats als guanyadors i a tots els participants, heu fet molt bona feina!!

Després de l’entrega de premis vam fer la fira del llenguatge. Hi havia proves com els tattoos, karaoke, aparaulats, mímica, punt de llibre, fer xapes, etc. Ho vam passar molt bé!!

1. Mar Medina

Quina diada més xula que heu fet !!!!!!!!!!! felicitats a tots els participants, segur que els jutges dels premis ho deuen haver tingut molt dificil per escollir el millor entre tants bons escrits .