GRÀCIES, BIBLIOTECARIS!!

Des del bloc de l’escola volem donar les gràcies als nostres bibliotecaris per tota la feina que han fet aquest curs.

Destacar que dos d’ells, la Carla i l’Adrià, el curs vinent ja no estaran a La Ginesta i trobarem a faltar la seva gran ajuda en la catalogació, en fer les etiquetes, en endreçar els llibres, en organitzar exposicions, etc.

Gràcies, bibliotecaris!!!!

Que us acompanyin sempre molts bons llibres!!!!

1. mar

Gràcies escola per treure el millor d’aquest campions !!!! Felicitats bibliotecaris, de ben segur teniu una biblioteca exel.lent !!!!! Bona feina escolar i molt bona feina Adrà, Aina i Carla !!!!!! Seguiu així ….

Ells també us trobaràn molt a faltar Familia La ginesta , però ja us asegurem que us vindrem a visitar …… .:)

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *