ENTREVISTEM A LES PROFES DE CEEPSIR

Ahir dia 3 D’octubre el Raúl, el Gemuel i l’Abraham vam fer una entrevista a la Lucia i l’Elsa que són les professores de CEEPSIR de l’escola La Ginesta.  Aquí teniu les preguntes:

1. Per què ja no sou tutores?

Per què estem al CEEPSIR. La Lucia ja no és tutora perquè estarà a altres escoles. L’Elsa ara està unes hores de tutorA al grup B, estarà mitja setmana a la Ginesta i l’altre mitja a les escoles i instituts.

2. Que fareu a les altres escoles?

Anirem a diferents escoles, ajudarem als professors/es i alumnes per buscar activitats  que tothom pugui fer a les classes.

3. Que volen dir les sigles de CEEPSIR?

Centre D’Educació Especial Proveïdors de Serveis I Recursos.

4. Us agrada el que feu, per què?

SÍ que ens agrada la feina de CEEPSIR, coneixerem diferents escoles i intentarem ajudar. Encara que trobarem a faltar les classes de la Ginesta.

5. A quines escoles aneu?

A escoles i instituts de Barcelona, encara no sabem a quines.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *