Conte de l’optativa de Biblioteca

Els alumnes de l’optativa de Biblioteca hem llegit algun dels contes del llibre “Cuentos en verso para niños perversos” del Roald Dalh i hem creat un nosaltres.

Esperem que us agradi.

“UN DIA DE PÍCNIC”

A l’època medieval hi havia una vegada un gegant, una nena que es deia Bibi i un porquet grosset. Vivien a una granja a prop del bosc a la província de Lleida.

Un dia solejat van anar al bosc a fer un pícnic. El menú era: arròs, saltxitxes amb tomàquet i gelatina i, per beure, cola. De sobte va aparèixer el llop. El llop era molt gran i tenia un ulls molt afilats. Tenia un veu molt greu i va dir:

-Hola queridos, os vengo a comer, a vosotros, al arroz y al cerdo también, a todos en  un santiamén.

El porquet li va dir:

-Fes-te vegetarià, deixa als nois en llibertat deixa als animals en llibertat.

I la Bibi li va dir:

-Deixa’ns tranquils.

El gegant li va dir a la Bibi:

-Bibi, a quest llop es diu Víctor. El conec de fa molts anys de la granja , que a vegades intentava merjar-se els porquets.

-Aaah ,síiiiiii… aquest llop el conec de quan era petit – va dir el porquet – jugàvem a fet i amagar.

El llop li va contestar:

-Però escolta’m porquet, tu eres molt dolent. A fet i amagar trampejaves constantment.

El porquet li va dir:

-Perdona’m llop per fer trampes. No ho tornaré a fer mai més.

El llop va decidir perdonar al porquet i el gegant es va sentir mooooooool feliç perquè havien fet les paus. Va decidir convidar-los a dinar a casa seva. Menjarien el que hi havia en el pícnic i també faria macarrons perquè a tothom els agraden molt.  Allà posaria música, com per exemple la cançó “Rajoy, en el paro estoy” i el “Gang, gang style” i tots ballarien feliços i menjarien anissos.

Rizwan, Abraham i Maria.