PLÀSTICA EXPERIMENTAL

La majoria de l’alumnat amb pluridiscapacitat realitzen una plàstica més experimental, es valora que necessiten un espai i franja de treball més extens. De manera que la sessió de plàstica experimental es realitza durant tota la franja d’un matí setmanalment.

La plàstica experimental s’organitza entorn a una temàtica que serà el fil conductor al llarg del curs. Treballant així de forma sensorial a través dels cinc sentits i fent una sessió mensual (fent agrupaments de dues aules) i la resta de sessions es poden fer com a grup classe o unint dos grups. La metodologia de treball en aquestes sessions és del tot experimental i sensorial treballant des del terra i no amb el suport de la taula i la cadira, permetent als alumnes actuar lliurement i vivienciant tot allò que troben al seu abast.