LOGOPÈDIA

El Servei de logopèdia de la nostra escola, pretén oferir la millor resposta a una realitat que presenta necessitats educatives específiques tant pel que fa a la diversitat cultural, com els trets diferencials implícits a la diversitat funcional de l’alumnat. Es basa en dos eixos:

• El tractament i ús dels Sistemes Augmentatius de Comunicació al nostre centre.
  • El tractament de la llengua catalana, com a vertebradora de l’ensenyament, llengua vehicular i d’aprenentatge i, llengua en l’àmbit administratiu i comunicatiu del centre.

S’ apliquen criteris per a l’ús i aprenentatge de diferents tipus de llenguatges i llengües, sempre amb l’esforç d’ajustar-nos al màxim als criteris de “normalització lingüística i comunicativa”; sempre i quan aquests no vagin en detriment del desenvolupament comunicatiu i/o lingüístic de l’alumnat.