Judit

El passat dimecres 16 de novembre ens va deixar la Judit, directora de la nostra escola.
Com podeu imaginar han estat uns dies molt durs per a tota la comunitat educativa. La Judit era mestra de l’escola des de feia 18 anys, un pilar fonamental del nostre projecte.
Volem agrair les mostres de suport i l’esforç de totes les famílies, alumnes, exalumnes, personal de l’equip de migdia, alumnat de pràctiques, EAP, serveis externs, ajuntament, departament, l’equip vermell del Taulí, CSMIJ i de totes les persones que ens heu fet costat aquests dies.
A totes i tots moltíssimes gràcies per la vostra estima i col·laboració, i per facilitar-nos que la majoria de personal del centre pogués assistir a l’acte de comiat de la Judit, amb la dignitat i escalfor que mereixia la nostra directora, companya i amiga.
La mirada pedagògica de la Judit romandrà al Bellapart i la seva força i empenta ens acompanyarà a cadascuna de nosaltres.

MOLTES GRÀCIES!