EL DIA DE LA PAU

Cada el 30 de Gener es celebra el Dia Escolar de la No Violència i la Pau, una data assenyalada per totes les escoles i instituts, en la qual es duen a terme activitats i iniciatives per promoure valors com la tolerància, la solidaritat, el respecte als Drets Humans, la no violència i la pau.
Aquesta jornada educativa es va fundar a Espanya el 1964 pel poeta i pacifista mallorquí Llorenç Vidal Vidal, commemorant ahora la mort de Mahatma Gandhi (30 de gener de 1948).

Les escoles són un reflex de la societat, per això és important que es treballin els valors que representa aquest dia; i no tan sols avui, sinó durant tot l’any, perquè són continguts transversals que poden abordar-se fàcilment des de totes les disciplines. Gràcies a aquests valors podem construir un món millor, més just, més democràtic i més lliure.

A Secundària hem volgut tots junts celebrar aquest dia realitzant aquests coloms de la Pau.