COLLA GEGANTERA

A l’escola Can Barriga comptem des del 2018 amb la Colla Gegantera, on els alumnes, familiars, professionals i amis poden participar en primera persona de les Festes de Maig i de totes les clebracions on hi pugui anar el nostre gegant, en Barrigota.

La imatge d’en Barrigota va ser votada entre tots els alumnes i professionals de l’escola, a partir dels dibuixos de la imatge del gegant que cada família va poder fer a casa seva. El dibuix guanyador va ser l’Alex Selas, germà de la Cristina, qui va fer aquest dibuix:

Els alumnes del taller artístic van ser qui van treballar dia a dia amb la creació del gegant, amb l’ajuda de la resta d’alumnes de l’escola així com dels professionals.

Aquí podeu veure part del reball que s’ha fet per arribar fins aquí. Cliqueu l’enllaç!

Fotografies de la colla gegantera

També podeu fer un cop d’ull al projecte que van fer els professionals impulsors de la Colla:

Projecte colla gegantera

Notícies sobre la colla gegantera:

• Al TOT BADALONA un article presentant en BARRIGOTA, el nostre gegant adaptat.

• El Magazine Tres60 de Televisió de Badalona, va presentar en Barrigota. Va sortir en fals directe a l’edició de dimarts 8 de maig, a les 18 h.

L’enllaç al programa és: http://tvbadalona.xiptv.cat/badalona-tres60/capitol/8-de-maig-de-2018, i ens podreu veure al minut 40.

• Coneixeu la llegenda d’en Barrigota? Prem el PLAY!