DIVENDRES: Final de la XIV Setmana Cultural

Aquest divendres ha estat l’últim dia de la setmana cultural. Ho hem fet amb les actuacions de Secundaria, TVA1, TVA2 i menjador. Podeu veure les actuacions al vídeo!

Aprofitem l’avinentesa entesa per a acomiadar i desitjar-li molta sort a en Gerard, que avui deixa l’escola, i agraïr a la seva família i en Pere, el seu pare i president de l’AMPA, tot l’esforç que ha dedicat a les famílies, a l’escola i tot el benefici que això ha aportat als alumnes.

Que tingueu tots i totes unes bones vacanes!

1. Ana

Felicitaros a todos por hacer posible la Semana cultural y hacer que los chicos disfruten como lo han hecho 👏👏👏
    Y mucha suerte a Gerard en su nueva etapa y gracias al Pere por su implicacion y trabajo en el Ampa😘

2. YOLANDA

Felicitar-vos per la gran labor que feu día a día amb els/les alumnes. El video super magnífic. Extraordinari i emocionant.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *