Benvinguts i benvingudes al curs 2020-21!

Hola famílies,

Un any més, l’escola obre les seves portes per iniciar un curs escolar, el 2020-2021.

Aquest curs estarà marcat per les normativa dictada per les autoritats sanitàries i educatives per encarar la crisi sanitària, i que afecta directament al desenvolupament habitual de l’escola tal i com l’entenem. Des de l’escola ja treballem per minimitzar al màxim els riscos i donar la millor resposta educativa als vostres fills i filles. Per aconseguir-ho, cal que tots i totes ens adaptem a les noves realitats i normes que ens depari la pandèmia per poder complir l’objectiu principal que tenim, que és garantir l’educació dels vostres fills i filles.

Ja sabeu que l’escola obre presencialment i que l’assistència és obligatòria. El metge pediatra o de família farà un informe mèdic que justificarà la no assistència a l’escola d’alumnes vulnerables i amb malalties cròniques. Les famílies que no presentin aquest informe estan obligades a portar el seu fill o filla a l’escola. Si no ho fan així, la direcció del centre està obligada a informar a Inspecció que prendrà les mesures que cregui convenient.

Per aquest nou curs, hem incrementat la plantilla amb dos professionals, de manera que cada grup estable tindrà, com a mínim, el tutor/a i un suport el 100% de l’horari.

També us volem comunicar i donar la benvinguda a la Bea com a nova secretària de l’Equip Directiu de l’escola, en substitució de la Mercè.

Us donem la benvinguda i desitgem que el curs sigui el més tranquil possible.

Equip Educatiu

Si aneu a l’apartat de “documents” al menú de dalt a la dreta, hi trobareu el document de benvinguda complet i autoritzacions

FAQS

Benvolgudes famílies,
Davant els dubtes que poguem tenir sobre com actuar com a pares i mares, i com escola, us adjuntem un PDF amb les preguntes freqüents que solem tenir tots i la resposta. Des de l’escola estem obligats a seguir aquestes directrius, de manera que… Llegeix més»

Benvinguts al nou web!

Benvinguts al nou web de l’escola Can Barriga!
Aquí podrem concentrar, poc a poc, gairebé tot el que fa referència a l’escola. Poc a poc anirem omplint més de contingut totes les pàgines del menú.
Ja que hi som, si voleu veure tots aquells reptes que us… Llegeix més»

Apilo

Concurs: APILO XII.

Es tracta de recollir el màxim de piles i bateries i acumuladors esgotades per tal de reciclar-les correctament. Hem rebut dos coets contenidors de piles, on els vostres fills poden posar totes les piles gastades que tingueu a casa, a casa els veí, familiars…