Itinerari de natura d’Educació Infantil de la Festa de la ZER

Els alumnes d’Educació Infantil el dia de la festa de la ZER vam fer un itinerari de natura. Abans de començar vam rebre la carta d’un follet que ens convidava a veure el bosc. A buscar a casa seva en els forats de les arrels dels arbres, a conèixer les ortigues, les violes, les bardisses, les heures i els roures a la primavera. A escoltar els cants dels ocells i jugar amb la sorra del camí, que és sorra de la platja d’un mar antic.

També vam veure el ramat quan anava cap a pasturar i caminant, caminant vam arribar als Tres Roures.

Ens ho vam passar molt bé i vam aprendre molt.

Els nens i nenes de la classe del Tió

Mirantunforat

Agafantsorra