Inici de curs Anicet Villar

Ja fa dues setmanes que hem començat el curs amb moltes ganes i il·lusió de retrobar-nos tots i totes aquí, a l’escola, el nostre petit espai on aprenem a conviure els uns amb els altres i ens fem cada dia una mica més grans.

Desitgem molta sort a l’Ibrahim i a l’Ayoub que han continuat el seu camí cap a l’institut, i a la Gemma i al Roger que també comencen una nova etapa de la seva vida professional.

I donem la benvinguda als companys, companyes i mestres que heu arribat per emprendre amb nosaltres aquest nou viatge.

Molt bon curs a tots i a totes!!

Escola Anicet Villar de Marçà

Comencem l’escola!

A l’Escola de La Serra d’Almos hem començat el curs molt ocupats!!

Les nenes i els nens de l’escola ens han fet un recorregut turístic pel poble i voltants. Hem visitat llocs emblemàtics de la localitat i ens han ensenyat les seves cases i masies. Ho han fet d’allò més bé!!

També ens ha arribat mobiliari nou per a les dues aules i ben ràpid l’hem montat i estrenat!!

KM SOLIDARI

CAMINADA SOLIDÀRIA SAVE THE CHILDREN
L’alumnat de l’escola ha creat un vídeo informatiu sobre la caminada solidària per fer arribar a tota la comunitat educativa.
Us esperem a tots/es dissabte 21 de maig de 2022 a les 9h a l’escola.

Jornada Literària 17 de desembre de 2021 Els Guiamets

Avui hem celebrat la Jornada Literària de la ZER a l’escola Sant Feliu de Els Guiamets! Ens ha visitat el Pep Molist, escriptor d’aquests llibres tan xulis que hem llegit, “Refranys per a tothom” i “Aquí no hi ha res de res”. També ens ha visitat la Montse Bartolomé i ens ha deixat bocabadats amb els seus contes màgics. Ens ha fet molta il·lusió poder tornar a trobar-nos tots i totes els alumnes de la ZER. Ha estat un dia genial!