Thank You Albert!

Aquest any hem tingut la gran sort de poder treballar a l’aula amb l’Albert Han, l’assistent lingüístic que se’ns va assignar per part del Departament d’Ensenyament. L’Albert ha estat treballant amb nosaltres durant 8 mesos; des de l’octubre de 2016 fins al maig de 2017.

L’Albert ha ajudat als nostres alumnes a utilitzar l’anglès de forma natural en diferents contexts. Ha creat activitats i materials que han engrescat als nostres alumnes i els han ajudat a millorar la seva competència lingüística. L’Albert ha proposat activitats dinàmiques i motivadores que han propiciat la creació d’un bon vincle amb el nostre alumnat. També ens hem vist enriquits per les seves aportacions de les cultures americana i xinesa.

Valorem molt positivament la seva implicació en tots els aspectes escolars, tant durant les classes com en les activitats i estones de lleure. Ens agradaria molt poder gaudir de la seva feina el curs vinent. En qualsevol cas, li desitgem molta sort!