Primera publicació de dades oceanogràfiques al Projecte Oceans

Des de principis de març, l’alumnat de Biologia i Geologia de 1r d’ESO participa al projecte mundial Oceans, recollint dades del medi i analitzant-ne els resultats obtinguts. Gràcies a l’esforç de l’equip d’oceanògrafes responsables de compartir les dades (Myriam, Mar, Abril, Abril, Núria, Sara,…), s’han presentat aquesta setmana els resultats referents a l’estudi de l’aigua.

Considerant que no es pot estudiar el medi aquàtic sense tenir en compte el medi atmosfèric, s’ha compartit amb la resta d’instituts participants en el projecte, les dades i metodologia emprada a l’institut per tot l’alumnat.

El coneixement del medi a partir de l’observació, recollida de dades i reflexió sobre els resultats obtinguts és l’objectiu principal d’aquesta activitat que ens portarà a completar el primer curs de Biologia i Geologia.

Us convidem a visitar el blog del Projecte Oceans i aprofitem per recordar-vos el lloc web del projecte Observadors del Mar, on ja hem participat en la campanya Plàstic 0, i on tots i cadascú de nosaltres podem implicar-nos en l’observació i recerca de l’entorn natural marí.

Bones observacions de la natura aquestes festes.