MAGNÍFICS RESULTATS A LES PROVES CANGUR 2016

Dos dels nostres alumnes: en Mateu Villaret i en Biel Sevillano han quedat entre el millor 5 % de les proves CANGUR 2016 que enguany ha tingut una participació de més de 90.000 alumnes dels quals 16.752 són de 1r d’ESO.  De l’institut han participat de forma voluntària 30 alumnes amb uns resultats en la seva majoria molt bons. Aquestes proves, promugudes per la Societat Catalana de Matemàtiques, permeten treballar la lògica i la matemàtica de forma diferent i així motivar i engrescar els nostres alumnes.

Felicitats Mateu, Biel i la resta d’alumnes que heu participat en aquesta edició, per la feina feta, per l’interés mostrat i pels bons resultats.

EL CURS VINENT MÉS!!!!!!