Preparant la continuació del Projecte Erasmus

El proper curs 2016-17 continuarà el Projecte Erasmus “SoS: Skills for Success” que portem a terme amb altres instituts europeus. En aquest projecte es volen compartir bones pràctiques per millorar la competència lingüística de l’alumnat: expressió oral i escrita, i comprensió oral i escrita. A banda d’això, alumnes del nostre institut viatjaran el curs vinent a Huelva, Gubbio i Belfast, i ens visitaran alumnes i professors el març del 2017. Com sabeu, aquest passat curs 15-16, el professorat va concretar el projecte al març a Belfast (imatges de Belfast), i al maig alumnes del Joan Solà han anat a Berlin (imatges de Berlin).

Volem compartir amb vosaltres un vídeo de presentació del Catalan Erasmus Team. Hi ha la majoria de l’alumnat participant al projecte. També un vídeo explicant expressions en Català als angloparlants, molt interessant!