Ja hem fet la nostra 2a Marxa Solidària i Saludable de final de curs

Ahir dijous 21 de juny vam fer la segona Marxa Solidària i Saludable de final de curs, les quatre primeres hores del matí. Tots els alumnes i professors vam recòrrer diferents entorns naturals de Torrefarrera i Rosselló. Els alumnes de 3r d’ESO, en una acció d’Aprenentatge i Servei, van ser els encarregats de coordinar l’activitat conjuntament amb alumnes i professors del Comitè Ambiental.

La Marxa va preveure un recorregut d’uns 10 km aproximadament i sense dificultats destacables. Cada tres quilòmetres els participants van trobar un avituallament que tenia en compte tant el caràcter saludable (amb aigua, fruites i sucs naturals) com el de generar el menor impacte al territori possible.

Al mateix temps, la Marxa portava associada una col·laboració amb Save the Children, amb una aportació voluntària de 2€ dels participants. Els dies previs, alumnes voluntaris a l’hora del primer pati van registrar les aportacions.

Va ser un matí calorós però tothom va poder arribar, amb l’ajut dels avituallaments i les preciades ombres, i cadascú al seu ritme, al punt d’arribada. La tasca coordinada organitzant la marxa els dies previs i del dia de la Marxa va ser també molt enriquidora i motivant per a tothom. Cal agrair a alumnat i professorat implicat la feina extra que han fet aquests dies, i la valuosa tasca de coordinació que han fet el Jordi Carol i la Neus López en la logística de la Marxa i la gestió de les aportacions.

Aquí en podreu veure més imatges!