Celebració de la diada de Sant Jordi

Com cada any, a l’institut Joan Solà, hem celebrat la diada de Sant Jordi amb diferents activitats desenvolupades durant tot el matí.

Durant els diferents patis s’instal·là al vestíbul el Mercadet de llibres de segona mà organitzat per la biblioteca de l’institut.

També es lliuraren els premis del Certamen literari en les diferents modalitats: Llengua Catalana, Llengua Castellana i Llengües estrangeres (Francès i Anglès). Es van establir 3 categories: primer i segon d’ESO (categoria 1), tercer i quart d’ESO (categoria 2) i 1r i 2n de batxillerat (categoria 3). El jurat, format per professorat dels departaments lingüístics van destacar l’elevada participació i l’alt nivell dels treballs presentats. Agraïm a l’AFA, un any més,  la seva col·laboració amb els premis.

L’acte de lliurament de premis es va realitzar a la sala d’actes i fou amenitzat pel grup de flautes de 1r d’ESO i també pel grup de l’optativa de 2n d’ESO que van tocar l’ukelele.

La decoració de la sala d’actes va ser realitzada per l’alumnat d’ESO dins la matèria de Visual i Plàstica.

A banda de les activitats literàries, musicals i plàstiques, hi hagué, a final del matí una gimcana organitzada pel departament d’Educació física a la qual hi van participar els nois i les noies de 2n d’ESO dirigits pels alumnes de 4t d’ESO.

Agraïm la participació de tothom i felicitem els alumnes premiats.

Aquí teniu l’àlbum amb imatges de les activitats!