Imatges i videos de l’intercanvi amb el Liceul National de Informatica Arad (Romania)

Volem compartir amb vosaltres les imatges de les activitats que hem fet durant la setmana passada, en la qual ens van visitar els alumnes del Liceul National de Informatica Arad, de la ciutat d’Arad, a l’oest de Romania.

Aquest intercanvi forma part de les activitats del projecte eTwinning “Health and sustainability through cultures” que compartim els dos centres educatius, que pretén treballar continguts relacionats amb la vida saludable i amb la reducció i gestió adequada de residus.

Les activitats van començar dilluns amb una visita a Barcelona,; dimarts presentant el nostre institut amb activitats centrades amb l’activitat física a l’institut i amb el taller i exhibició de sardanes per gentilesa dels nostre alumnat sardanista, coordinat per l’Ester Llovera; dimecres amb presentacions sobre cultura i simbologia de Catalunya coordinades per Esperança Solans, amb classe de “català fàcil” per part de Gemma Torrent, trobant-nos amb tot l’alumnat d’ampliació de l’institut i amb l’alumnat català d’origen romanès, amb visita a la Lleida monumental, finalitzant veient un assaig dels Castellers de Lleida: dijous amb activitats al centre, amb la recepció per part de Jordi Latorre, alcalde de Torrefarrera, i amb el Fòrum per compartir idees sobre salut i sobre reciclatge; finalment, el dijous nit van cel·lebrar un fantàstic sopar de comiat i el divendres matí van marxar dels nostres visitants, alumnat i professorat. Ha estat una setmana molt intensa i emocionant per tots els participants, i esperem tornar-los la visita el proper maig!

Podeu veure totes les activitats al lloc web creat a Twinspace (plataforma web europea creada per aquests projectes). A cada pàgina hi torbareu fotos i vídeos de les activitats. Està en anglès, però les imatges són multilingües!

Esperem que us agradi!

Jpeg