PRESENTACIÓ CFGM

VIDEO PRESENTACIÓ ACTIVITATS COMERCIALS

NOM DEL CICLE: Activitats Comercials

NIVELL: Formació professional de grau mitjà

FAMÍLIA: Comerç i màrqueting

DURADA2.000 hores

El nostre institut és molt familiar i acollidor. Tindràs una bona atenció personalitzada, ja que és un institut petit, només hi ha ESO i el nostre CFGM d’Activitats Comercials, les classes són de 20 alumnes i el formem 4 professores.

Aquest cicle es fa durant 2 anys i en horari de tardes (14h-20h), de dilluns a divendres, en modalitat DUAL i FCT.

Els alumnes poden cursar el cicle en modalitat DUAL o modalitat FCT:

FCT HORES DE CLASSE HORES EMPRESA FCT 416h CRÈDIT DE SÍNTESIS
DUAL HORES DE CLASSE

HORES EMPRESA DUAL 1.000

Modalitat FCT: els alumnes fan pràctiques a l’empresa, són uns 5 mesos (4 hores al matí)  i no cobren.

Modalitat  DUAL: els alumnes són aprenents, les hores a l’empresa duren 1 any (4 hores al matí) i els alumnes cobren la part proporcional al salari mínim.

Algunes de les empreses on els nostres alumnes fan les pràctiques són:

PROJECTE LINGEN

A través de l’agermanament de Salt-Lingen, el nostre centre va començar un projecte d’intercanvi amb un institut d’Alemània, el viatge s’ha pogut fer un any, però amb la situació actual de COVID, aquest projecte ha quedat parat. Quan aquesta situació canviï, esperem poder tornar a reprendre  el projecte d’intercanvi.

COL·LABORACIONS AMB EL CENTRE

Des del cicle de comerç, realitzem diverses activitats treballats a l’aula en un dels mòduls pràctics i des del taller. Els projectes, són:

• Decoracions: al taller decorem diferents espais de centre, com Halloween, tardor, Nadal i primavera.
  • El nadal entra per la porta: tots els alumnes de l’institut ESO i cicles, fem un concurs de les portes de les classes, per nadal.
  • El dia de la Pau: aquest dia, el centre fa un acte, on hi col·laborem amb la decoració de l’escenari i d’alguns espais del centre.
  • St. Jordi: col·laborem amb la parada de St. Jordi i la venda de llibres. Preparant tots els llibres, amb el seu llistat corresponent i el posterior control de les vendes, des de la parada i després des de l’aula.
  • Projectes biblioteca: cada any es fan 2 projectes de decoració d’una temàtica a la biblioteca de l’institut, treballats amb la col·laboració de tots els grups del centre.