Exposició objectes Segle XX

Avui els nostres alumnes de 1r d’ESO han format una gran exposició al vestíbul del nostre Institut amb objectes que han portat ells mateixos. Ens ha servit per descobrir i poder veure tot tipus d’objectes que fins fa poc s’utilitzaven de forma habitual i que ara molts semblem peces de museu.

Amb aquesta activitat dins de la matèria de projectes, ens ha permet veure objectes molt curiosos, com ara una planxa de primers de segle, un telèfon antic o una gran varietat de monedes i bitllets difícils de trobar.

Moltes gràcies als alumnes, professors i les seves famílies per la seva col·laboració, sense ells no hagués estat possible.