Segon dia a Carcassonne

Avui les nostres últimes hores a Carcassona prometen ser igual d’emocionants que les anteriors. Començarem d’hora amb un desdejuni a les 7.30 am, motxilles llestes i recollint el pícnic preparat per l’alberg. A les 9.45 am, un grup començarà la visita al Museu de l’Escola, que inclou un taller de cal·ligrafia.

El Museu de l’Escola ofereix una visió única de la història de l’educació a la regió. Exhibeix aules restaurades, col·lecció de llibres, material escolar i mobles antics que mostren com era la vida escolar en el passat.

Mentrestant, un altre grup farà Gimcana per la cite. En aquesta activitat, es posarà a prova l’enginy, la comprensió del francès i la capacitat d’expressió. L’honor del grup i un punt extra en francès estan en joc!
Avançament que no serà una tasca fàcil.