Xerrada informativa FP Dual

A principis de març, tant l’alumnat de primer dels cicles formatius d’Hostaleria com el d’Indústries alimentàries, que estan interessats en l’FP dual, han tingut l’oportunitat de conèixer el seu funcionament a través de la prospectora del Baix Llobregat, Mònica Fernández. També han pogut escoltar una… Llegeix més»

Tercer i últim dia a El Collell

Últim dia a la casa de colònies. Mentre uns es llencen en tirolina altres aprofiten els temps lliure per fer una partideta de futbolí. Després de dinar i un petit descans agafaran el bus de tornada cap a Sant Feliu.

Segon dia a El Collell

Els alumnes de primer d’ESO segueixen gaudint del bon temps i les activitats a la natura. Estan aprofitant al màxim aquests dies de desconnexió de la ciutat.

Colònies El Collell

Els alumnes de primer d’ESO han arribat a la casa de colònies d’El Collell, encantats de passar tres dies amb els seus companys, gaudint del bon temps i desitjant començar a practicar els esports aventura.

Celebració 8 de març (Dia de la dona)

El darrer 8 de maç es va celebrar el dia de la dona a l’institut. Els alumnes del punt lila van recitar poemes de dones a la plaça de la vila de Sant Feliu. Els felicitem ja que ho van fer molt bé.

Sortida limnologia, 2n batxillerat

El 19 de febrer, els alumnes de Biologia de 2n de batxillerat van fer una sortida al camp d’aprenentatge de Can Santoi de Molins de Rei.
Durant l’activitat es va fer un estudi de camp de la riera de Vallvidrera i un cop al laboratori es… Llegeix més»

Xerrada 100tífica

Una vegada més el nostre institut participa en el programa 100 tífiques. Aquest curs es va celebrar el 22 de febrer el dia de la nena i la dona en la ciència. L’alumnat de 1r d’ESO va participar en una xerrada per fomentar el paper de la dona i la nena… Llegeix més»