Menció especial pel rigor en la recerca per a la Laura Garcia Ortiz al  XVIIIè Fòrum de Treballs de Recerca de Sant Feliu de Llobregat, El Papiol i Molins de Rei

Dimecres 20 de març es va celebrar el XVIIIè Fòrum de Treballs de Recerca de Sant Feliu de Llobregat, El Papiol i Molins de Rei. L’acte, organitzat pel Centre de Recursos Pedagògics del Baix Llobregat 1, es va celebrar a la Sala Gòtica del Palau de Recasens de Molins de Rei amb la presència de l’alcalde de Molins de Rei, Xavi Paz, i l’alcaldessa de Sant Feliu de Llobregat, Lourdes Borrel. En el Fòrum s’han presentat els millors treballs de recerca dels tres municipis, prèviament seleccionats pels membres del jurat.

Del nostre centre el jurat va seleccionar el treball de recerca de la Laura Garcia Ortiz, que va guanyar la menció especial pel rigor en la recerca, una de les dues mencions que s’atorgaven en aquest XVIIIè Fòrum. El títol del treball és Des d’Oliver i Benji fins a Melody d’Smighties. Determinació i anàlisi de l’evolució dels dibuixos animats de TVE segons sexe i identitat sexual, posició i expressió de gènere i orientació sexual.

L’enhorabona a la Laura Garcia per la menció. Podeu visitar l’entorn virtual aquí i llegir l’acta del jurat en aquest enllaç.

Aquest reconeixement és també un incentiu per continuar apostant per la recerca en el nostre institut. Fa poc, la Laura i dues alumnes de 2n de batxillerat, Nerea Rueda i Noa Manuel, van exposar també el seu treball a Exporecerca Jove. La Noa també va guanyar un premi.

Aquesta setmana, l’alumnat de 4t ha lliurat el seu projecte de recerca, amb propostes ben originals. D’aquesta manera, aprenen ja a 4t d’ESO a fer recerca i es preparen

per a l’elaboració del treball que hauran de fer a batxillerat.