2n batxillerat. La plaça del diamant (teatre)

Avui, 28 de febrer de 2018, l’alumnat de 2n de Batxillerat ha assistit a la representació teatral “La plaça del Diamant” de la companyia Mea Culpa que s’ha fet a l’Avenç Centre Cultural d’Esplugues de Llobregat. Mea Culpa també és la responsable de l’adaptació de la novel·la homònima de Mercè Rodoreda que aquest any és lectura prescriptiva per als alumnes que acaben batxillerat i se n’han d’examinar a la prova Selectiviatat de Llengua catalana i literatura.

En acabar l’obra, hem pogut participar en un debat col.loqui amb els actors sobre la representació, l’autora i els aspectes més interessants que es descriuen a la novel·la.