T de Teatre al centre

Les actrius de T de Teatre Carme Pla i Marta Pérez fan un monogràfic d’expressió teatral a l’alumnat del centre, gràcies al programa Flipart de la Diputació de Barcelona.  La companyia T de Teatre és coneguda per la sèrie televisiva Jet Lag i les obres Criatures, Homes!, Delicades, Dones com jo entre d’altres.

El monogràfic ha acostat els alumnes al món de la interpretació teatral,posant en pràctica tècniques com la improvisació, el treball de text i la creació de personatges.Els ha ofert tècniques i recursos pràctics per a desenvolupar aspectes bàsics de l’acció teatral individual i en equip.

Hem gaudit d’allò més d’aquesta fantàstica oportunitat.