PRESENCIAL AL CENTRE

• SOL·LICITUD PRESENCIAL A LA SECRETARIA DEL CENTRE: entre el 3 de maig i el 12 de Maig 2023. Horari de secretaria:
    • Matins de dilluns a divendres de 09:00h a 13:30h.
    • Tardes de dimarts i dimecres de 16:00h a 17:00h.
    • Portar al centre la Preinscripció i la documentació necessària
      • DNI del pare, de la mare o dels tutors legals.
      • DNI de l’alumne o llibre de família.
      • Per acreditar la condició de discapacitat, cal enviar un certificat del Servei de Valoració i Orientació a Persones amb Discapacitat (CAD) del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies o, si n’hi ha, un informe de l’EAP en el qual s’indiqui l’existència d’indicis raonables que l’alumne presenta discapacitat.
      • Certificat d’estudis o altra documentació que acrediti el nombre de cursos escolaritzats a l’ESO i l’últim curs que s’ha fet o que s’està fent. (Demanar al centre de procedència).