Els treballs de recerca com a model al XVIIè Fòrum de TR

El 25 de maig alumnat del  centre va exposar els seus treballs de recerca al XVIIè Fòrum de Treballs de recerca de Martorell. Aquests treballs serveixen com a model d’investigació per a l’alumnat de primer de batxillerat.

Els alumnes del nostre centre Gerard Moliner i Jaume Moliner  van fer l’actuació musical davant dels assistents a aquest fòrum. Destaquem la interpretació de la cançó “Temps de canvi” entre d’altres.

Els alumnes amb treballs seleccionats del Servei Educatiu del Baix Llobregat Nord van rebre un diploma per part dels representants de les institucions.