Intercanvi IGS Sassenburg

Els alumnes alemanys de l’IGS Sassenburg , de Gifhorn (Baixa Saxònia) han pres part en tot un seguit d’activitats durant aquesta setmana. Primerament, han tingut l’activitat didàctica amb classes d’anglès i castellà majoritàriament, tot i que també algunes de música i d’handbol. Han assistir a alguna petita obra teatral en anglès i, er primer cop, una en alemany: Das Restaurant, interpretada pels alumnes d’alemany de 1r de Batxillerat. Entre les activitats fora el centre, es va visitar el Campus Terres de l’Ebre de la URV, on van ser rebuts per la direcció, i van poder veure una exposició de dibuixos d’Ignasi Blanch i la zona CRAI, un magnífic lloc d’estudi. També van visitar la seu de l’empresa Xocolates Creo i el museu de les Terres de l’Ebre. Van realitzar un viatge a Barcelona i van participar en una activitat de kayak al Delta de l’Ebre.