LLegeix-nos!

laveu
Els reporters oficials de l’institut són els alumnes: ells i elles redacten les notícies i nosaltres, simplement les publiquem o les enviem als diaris.

La Veu de l’Anoia ens ha brindat la possibilitat de fer la portada del Pa amb Oli i Xocolata del mes de febrer del 2017 i alguns professors i professores de l’institut hem escrit articles d’opinió que plasmen una petita part del tarannà i del nostre dia a dia a l’institut.

Si no ens voleu llegir, podeu fer clic als següents documents en pdf.

veu33

veu34

veu35

Des d’aquí volem agrair a La Veu de l’Anoia i a la resta de publicacions que periòdicament publiquen notícies que han escrit els alumnes del BiM, per ells és molt motivador i engrescador.

Institut Badia i Margarit

Febrer 2017