PLA DE REOBERTURA DEL CENTRE v1.0 / 27 de maig 2020

Darrera actualització: 27 de maig de 2020

Benvolgudes famílies,

Desitgem que estigueu tots bé. Per qualsevol qüestió, recordeu que ens podeu trobar al MEET de secretaria en l’horari que teniu especificat a la capçalera del centre.

A partir de l’1 de juny i una vegada la zona estigui en fase 2, reobrirem l’institut per a tasques molt puntuals de tutoria, orientació i recollida de material que es va quedar al centre, de manera voluntària i amb cita prèvia. L’activitat lectiva i l’avaluació -inclosa l’extraordinària- es farà per via telemàtica, amb l’horari i format que hem seguit durant aquest 3r trimestre.

L’assistència per tant, és totalment voluntària a criteri de la família i respectant sempre les normes del PROCICAT i que s’especifiquen més endavant.

QUAN OBRIM?

Quan estiguem en la Fase 2 de la desescalada i a partir de l’1 de juny, de dilluns a divendres, en horari de 8 a 10, per tal de poder garantir l’activitat telemàtica en l’horari que s’està desenvolupant (de 10 a 14h).

PER  QUÈ OBRIM?

Per l’acompanyament tutorial d’aquells alumnes que no es pot garantir per via telemàtica i per a la recollida puntual de material. Us demanem que si heu de venir al centre per alguna d’aquestes tasques, retorneu el llibre de lectura que teniu. Si no, el retornareu al setembre. No s’ha de venir al centre a retornar el llibre de lectura exclusivament.

Esperem poder fer el lliurament presencial dels butlletins de 4t ESO, en grups reduïts el 25 i /o el 26 de juny. Per tant, aquests alumnes podran recollir el material aquest dia i només han de venir al centre per tasques de tutoria. Estem pendents del lloc on els convocarem perquè a banda de la situació del COVID-19, al nostre centre tenim el condicionant de les obres que afectaran part de l’edifici que estem ocupant. Us n’informarem.

PER ACCEDIR AL CENTRE CAL QUE PORTEU:

• Absència de simptomatologia COVID-19, no haver estat positiu en els darrers 14 dies, no haver estat en contacte amb algú positiu en els darrers 14 dies.
  • Tenir el carnet de vacunes al dia (cal portar-ne la fotocòpia actualitzada)
  • Que l’alumne/a no presenti malalties cròniques de tipus respiratori, cardíaca…
  • Presentar la declaració responsable per part de la família, del Departament d’Educació, el primer dia
  • que us podeu descarregar des de Declaracio_responsable_COVID_BIM.
  • Garantir en tot moment les mesures d’higiene i prevenció.
  • Garantir el distanciament físic constant de 2 metres.

L’alumnat que no acompleixi aquests requisits no podrà entrar al centre i/o n’haurà de sortir si incompleix les mesures d’higiene i distanciament.

Si un alumne/a presenta simptomatologia (febre…) durant l’estada al centre, serà aïllat (Meitner) i la família l’haurà de venir a recollir immediatament.

HORARI DEL 1 AL 19 DE JUNY, AMBDÓS INCLOSOS

• Per venir els dilluns, us convocaran els tutor/es i faran ells la reserva d’aula i hora.
  • De dimarts a divendres podeu venir al centre amb cita prèvia i/o alumnat convocat des de psicopedagogia.
  • L’horari d’atenció és de 8 a 10 perquè a les 10 comença l’activitat lectiva telemàtica programada segons l’horari del 3r trimestre.
  DILLUNS DIMARTS DIMECRES DIJOUS DIVENDRES
8:00 – 10:00 Alumnat de qualsevol nivell, convocat individualment pel tutor/a individual.

Màxim 2 alumnes per professor. Màxim 10 alumnes al centre.

Alumnat amb cita prèvia de 1r ESO Rat

Alumnat convocat per psicopedagogia (màxim 4) Julián

Alumnat amb cita prèvia de 2n ESO Jordi V.

Alumnat amb cita prèvia de 3r ESO

Amadeu

Alumnat amb cita prèvia de 4t ESO

Pep

COM DEMANEU HORA PER VENIR AL CENTRE?

Per venir al centre, ja sigui per tasques de tutoria com per tasques de recollida de material, cal que reserveu hora amb l’aplicatiu que trobareu clicant a l’enllaç de:

Aquest és un resum del Pla de Reobertura del centre v1.0, que s’ha concensuat en Claustre el 25 de maig de 2020 i s’ha informat degudament al Consell Escolar el mateix 25 de maig de 2020. Aquesta informació es pot anar actualitzant i variant el pla en funció de l’evolució de les fases.

Atentament,

Institut Badia i Margarit

Darrera actualització: 27 de maig de 2020

1. Magda

Volem agrair-vos el gran esforç que esteu fent, des del primer moment, per oferir la continuïtat de les classes al alumnes amb gran comprensió, flexibilitat i, proporcionant, a més a més, activitats lúdiques a través de la web.

Moltes gràcies a tothom.