Tornem amb l’optativa de cuina!

Hola a tothom! Ja ha començat l’optativa de cuina “Cuinem cuinant” per als alumnes de 1r d’ESO A. Visca! Ahir vam començar amb unes postres per llepar-se’n els dits: una copa de formatge fresc amb maduixots. Nyam nyam!

Aquí teniu algunes de les imatges dels alumnes cuinant… Esperem que us donin idees per cuinar a casa.

De cada plat que cuinem a l’optativa us n’informarem!

Fins la propera!

Redactora i fotògrafa: Nerea Morett (1r ESO A)

NOTA DEL PROFESSOR: amb l’inici de curs engeguem, altre cop, l’optativa de cuina amb algunes novetats. Per exemple, tal com heu pogut veure, la notícia l’ha escrit una alumna. Així doncs, cada dimarts, aleatòriament, un dels alumnes serà l’encarregat/da de fer les fotografies mentre cuinem i, al finalitzar la sessió, haurà d’escriure una breu notícia que publicarem al web de l’institut.

cuina_2_six