Novetats del Vegetable Garden Project

El projecte del nostre hort segueix endavant. Als mesos d’hivern la producció baixa però, com podeu veure en la imatge, algunes verdures sí que es poden plantar. A més, tenim algunes petites novetats.

Gràcies a la subvenció que l’Ajuntament ens va donar per donar suport a projectes educatius, a finals d’any vam encarregar unes taules d’exteriors i una caseta d’eines. Els alumnes del Vegetable Garden Project van estar mirant diferents models i van triar. Finalment ens ha arribat tot el material i aquesta setmana la brigada municipal ens ho ha pogut instal·lar.

Serà de gran utilitat, ja que els alumnes no només mantenen l’hort (la caseta anirà molt bé per desar-hi les eines), sinó que fan un diari on registren què planten, com ho planten i la seva evolució. Les taules els permetran poder-ho fer al mateix hort.

A més, a les hores del pati i del menjador els alumnes les podran utilitzar i de ben segur que els alumnes de primària també en faran ús.