Jornada esportiva al SiX

Aquest matí, després de l’acte de cloenda de curs a La Patronal, tot l’alumnat del SiX ha participat a la 1a Jornada esportiva del centre. Distribuïts en equips d’un mateix nivell, els alumnes han competit en algun dels esports en els que s’havien apuntat: voleibol, bàsquet, tennis taula, handbol… Fins i tot algun equip d’alumnes ha jugat contra l’equip de profes!

Totes les competicions han estat supervisades per alumnes que feien d’àrbitre i, al llarg de la jornada, també hi ha hagut demostracions de ball, un cros pel recinte de l’institut i una parada de fruita per recuperar l’energia.

Valorem molt positivament aquesta iniciativa i l’alta participació que ha tingut. De ben segur que l’any vinent repetirem!

dav