Ja tenim les caixes niu instal·lades

Aquesta setmana els alumnes de tercer han sortit per instal·lar les caixes niu, del projecte d’àmbit cientificotecnològic Home… sweet home? que van fer el curs passat. I hem sortit de la mà dels alumnes de primària, que esperaven amb molta emoció aquest dia. Ratpenats, raspinells, cargolets, dragons, esquirols, gamarusos, mallarengues… ara ja tenim caixes niu per a tothom!

Famílies, esperem que si sortiu a passejar pel Torrent de la Betzuca busqueu la feina que han fet els vostres fills i filles i aconseguiu localitzar les caixes niu. Mentrestant, nosaltres, esperarem que hi nidifiquin les espècies. En farem un seguiment i compartirem els resultats amb el projecte nius. Segur que la nostra feina servirà per preservar la gran riquesa de biodiversitat que tenim al poble, que hem de valorar i respectar.