Iniciem els projectes lingüístic (2n) i cientificotecnològic (1r)

Avui hem començat els projectes de l’àmbit cientificotecnològic amb els nois i noies de 1r, En òrbita!, i de l’àmbit lingüístic amb els noies i noies de 2n, Fem ràdio.

En el projecte En òrbita!, els alumnes hauran de comprendre els moviments que fan la Terra, el Sol i la Lluna, per tal de poder fer un vídeo educatiu per primària. Hauran d’informar-se bé dels diferents fenomens, construir uns astres a escala, escriure un guió i enregistrar un vídeo didàctic.

Sota el títol “Fem ràdio” s’hi amaga un projecte en el què els alumnes, al llarg de les dues setmanes, hauran de treballar per assolir el seu repte: crear un programa de ràdio per donar a conèixer el nostre institut als oients. Obtenir informació i processar-la, reconèixer els gèneres de text, produir textos escrits i orals, o bé emprar estratègies d’interacció oral d’acord amb la situació comunicativa són algunes de les competències específiques del nostre àmbit que treballarem aquests dies.

fem_radio_six_1

Seguirem informant!